- Να
μπορούν να επεξεργάζονται γεωγραφικές πληροφορίες και να τις
οπτικοποιούν (δημιουργία χάρτη) με τη χρήση των GIS (Γεωγραφικά
Συστήματα Πληροφοριών).
- Να
μπορούν να στέλνουν μια διαδρομή που έχουν δημιουργήσει με το ArcMap σε
GPS.
- Να
μπορούν να κάνουν μετρήσεις με τη χρήση του GPS και να τις καταγράφουν.
- Να
μπορούν να διαβάζουν ένα χάρτη και να προσανατολίζονται
στο πεδίο με πυξίδα και GPS.
- Να
αναγνωρίζουν και να αναφέρουν απλά παραδείγματα αλληλεπίδρασης
οργανισμών.
- Να
διακρίνουν και να αιτιολογούν είδη σχέσεων που αναπτύσσονται μεταξύ των
οργανισμών ενός οικοσυστήματος.
- Να
αναγνωρίζουν στα βιολογικά συστήματα την ικανότητα αυτορρύθμισης,
προκειμένου να διατηρούν την ισορροπία τους.
- Να
διακρίνουν τους οργανισμούς ενός οικοσυστήματος σε παραγωγούς,
καταναλωτές διαφόρων τάξεων και αποικοδομητές και να αναγνωρίζουν τον
ρόλο τους στο πλαίσιο λειτουργίας ενός οικοσυστήματος.
- Να
αναφέρουν και να περιγράφουν μηχανισμούς με τους οποίους τα
οικοσυστήματα αποκαθιστούν και διατηρούν την ισορροπία τους.
- Να
αναγνωρίζουν και να ερμηνεύουν τις αρνητικές συνέπειες των
δραστηριοτήτων του ανθρώπου στο περιβάλλον (ρύπανση).
- Να
ενημερωθούν για το βουνό της Οίτης, για την πανίδα και χλωρίδα που
φιλοξενεί, τα πανέμορφα τοπία της, καθώς και το καθεστώς προστασίας της.
- Να
παρουσιάζουν την εργασία τους και τα συμπεράσματά τους αξιοποιώντας τις
δυνατότητες που τους παρέχουν οι νέες τεχνολογίες.
- Να
αναπτύξουν ομαδικό και διερευνητικό πνεύμα εργασίας στην τάξη αλλά και
στο φυσικό περιβάλλον.
- Να
αγαπήσουν τις δράσεις στη φύση και να ευαισθητοποιηθούν για να
συμμετέχουν ενεργά στην προστασία της, σήμερα ως παιδιά και αύριο ως οι
μελλοντικοί υπεύθυνοι περιβαλλοντικά πολίτες.
|