Στόχοι

  • Να μπορούν να επεξεργάζονται γεωγραφικές πληροφορίες και να τις οπτικοποιούν (δημιουργία χάρτη) με τη χρήση των GIS (Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών).
  • Να μπορούν να στέλνουν μια διαδρομή που έχουν δημιουργήσει με το ArcMap σε GPS.
  • Να μπορούν να κάνουν μετρήσεις με τη χρήση του GPS και να τις καταγράφουν.
  • Να μπορούν να διαβάζουν ένα χάρτη και να προσανατολίζονται στο πεδίο με πυξίδα και GPS.
  • Να αναγνωρίζουν και να αναφέρουν απλά παραδείγματα αλληλεπίδρασης οργανισμών.
  • Να διακρίνουν και να αιτιολογούν είδη σχέσεων που αναπτύσσονται μεταξύ των οργανισμών ενός οικοσυστήματος.
  • Να αναγνωρίζουν στα βιολογικά συστήματα την ικανότητα αυτορρύθμισης, προκειμένου να διατηρούν την ισορροπία τους.
  • Να διακρίνουν τους οργανισμούς ενός οικοσυστήματος σε παραγωγούς, καταναλωτές διαφόρων τάξεων και αποικοδομητές και να αναγνωρίζουν τον ρόλο τους στο πλαίσιο λειτουργίας ενός οικοσυστήματος.
  • Να αναφέρουν και να περιγράφουν μηχανισμούς με τους οποίους τα οικοσυστήματα αποκαθιστούν και διατηρούν την ισορροπία τους.
  • Να αναγνωρίζουν και να ερμηνεύουν τις αρνητικές συνέπειες των δραστηριοτήτων του ανθρώπου στο περιβάλλον (ρύπανση). 
  • Να ενημερωθούν για το βουνό της Οίτης, για την πανίδα και χλωρίδα που φιλοξενεί, τα πανέμορφα τοπία της, καθώς και το καθεστώς προστασίας της.
  • Να παρουσιάζουν την εργασία τους και τα συμπεράσματά τους αξιοποιώντας τις δυνατότητες που τους παρέχουν οι νέες τεχνολογίες.
  • Να αναπτύξουν ομαδικό και διερευνητικό πνεύμα εργασίας στην τάξη αλλά και στο φυσικό περιβάλλον.
  • Να αγαπήσουν τις δράσεις στη φύση και να ευαισθητοποιηθούν για να συμμετέχουν ενεργά στην προστασία της, σήμερα ως παιδιά και αύριο ως οι μελλοντικοί υπεύθυνοι περιβαλλοντικά πολίτες.